Garanciája Doktor Kalapacs

Doktor Kalapács garanciája

A Doktor Kalapács Garancia szolgáltatás feltételei és feltételei

 


Az Doktor Kalapács Garancia szolgáltatás (a továbbiakban: "Doktor Kalapács Garancia") az OSCOM TRADING Kft. által nyújtott fizetős szolgáltatás, (székhelye: Těchonín 111, 561 66 Těchonín, azonosító száma: 03336093, bejegyezve a Hradec Královéi Kerületi Bíróság által vezetett cégjegyzékben, C részleg, betét: 48584 (a továbbiakban: "Eladó"), minden olyan vevő számára, aki az OSCOM TRADING s.r.o. Általános Szerződési Feltételek 3. cikke értelmében vett áruvásárlási szerződés megkötésekor kiegészítő szolgáltatásként megvásárolja a Doktorkalapács Garanciát.

A jelen Általános Szerződési Feltételek a Doktor Kalapács Garancia szolgáltatás (a továbbiakban: "Általános Szerződési Feltételek a Doktor Kalapács Garanciára") alkalmazásában a Vevő alatt mind a fogyasztó, mind a jogi vagy természetes személy, aki üzleti tevékenysége vagy önálló szakmája gyakorlása során árubeszerzés során jár el, értendő.

 

A garancia jellege

A Doktorkalapács Garancia a törvényes jótálláson felüli, kiterjesztett jótállás nyújtását foglalja magában. A Doktor Kalapács Garancia szolgáltatás igénybevételének feltételei nem azonosak a módosított Polgári Törvénykönyvről szóló 89/2012. sz. törvény (a továbbiakban: Ptk.) szerinti hibás teljesítéshez fűződő jogok feltételeivel, hanem a jelen Doktor Kalapács Garancia Általános Szerződési Feltételek az irányadóak.

 

A Doktor Kalapács Garancia megrendelhető a kiválasztott termékek megrendelésekor a www.doktorkalapacs.hu. oldalon található webáruházon keresztül, a Doctor's Kalapács Garancia menüpontban, a Garanciát közvetlenül a webáruház webes felületén lévő, Garanciát kérek jelölőnégyzet bejelölésével. A Doctor's Kalapács Garancia szolgáltatás megvásárlásával a vásárló elfogadja a Doctor's Kalapács Garancia szolgáltatás Általános Szerződési Feltételeit. A Vevőnek a Doktorkalapács Garanciára való jogosultsága a Doktorkalapács Garancia árának teljes kifizetésétől függ, amely a kiválasztott tételeknél közvetlenül a webes felületén a Shop webes felületén van feltüntetve.

 


A kiterjesztett garancia időtartama

A Doktorkalapács Garancia szolgáltatás az Eladó felelősségvállalásából áll az általa értékesített áruk hibáiért, amelyek:

(a) a törvényes jótállás lejártától számított tizenkét hónapon belül jelentkeznek, amelyet a Polgári Törvénykönyv 2165. cikk (1) bekezdése és az OSCOM TRADING s.r.o. Általános Szerződési Feltételek 7.4. cikke szabályoz abban az esetben, ha a vevő fogyasztó volt;

(b) a 7.13. cikk szerinti minőségi garancia lejártát követő huszonnégy hónapon belül. Az OSCOM TRADING s.r.o. Általános Szerződési Feltételei abban az esetben, ha a vevő jogi személy vagy üzleti tevékenységet folytató természetes személy volt.

A megvásárolt Doktor kalapácsgarancia szolgáltatás részeként nyújtott kiterjesztett garancia időtartama a számla keltétől számítandó, és a számla kiállításának napjától kezdődik, és azt a napot követő napon kezdődik, amikor a fogyasztónak a Polgári Törvénykönyv 2165. § (1) bekezdése és az OSCOM TRADING Általános Szerződési Feltételek 7.4. cikke szerinti törvényes jótállás vagy a 7.13. cikk szerinti, jogi személy vagy vállalkozó természetes személy részére nyújtott minőségi garancia lejárt. Az OSCOM TRADING s.r.o. Általános Szerződési Feltételek 7.13. pontja.

 


A vevő követelései

Ha az áruban olyan hiba keletkezik, amelyért az Eladó a Doktor Kalapács Garancia alapján felelős, akkor a Vevő jogosult:

(a) a hiba kijavítására az áru kijavításával vagy az áru hibás részének kicserélésével,

b) ha az áru hibás részének javítása vagy kicserélése az Eladó mérlegelése szerint az eset összes körülményét figyelembe véve ésszerűen nem kivitelezhető, a hibás áru cseréjére új, minőségileg hasonló minőségű áruval.

Abban az esetben, ha a hiba kijavítása a kifogásolt áru javításával történik, a javításhoz bármelyik gyártótól származó pótalkatrészeket használnak fel. A cserealkatrészek funkcionalitása az eredeti alkatrészekével egyenértékű lesz.

Minőségileg hasonló árun olyan árut kell érteni, amely a hiba idején a hibás áruhoz hasonló vagy annál jobb tulajdonságokkal rendelkezik (pl. súly, teljesítmény, fogyasztás, kopás, kor, piaci érték stb.).


A hibák alkalmazása a Doktorkalapács Garancia szolgáltatás keretében

A Vevő az Eladónak a Doktor Kalapács Garancia keretében fennálló jogait a következő e-mail címen gyakorolhatja: info@doktorkalapacs.hu

 


A hibák kezelésének határideje

A Kalapács Doktor Garancia keretében bejelentett hibák kezelésének maximális határideje 60 nap. Ha az állított hibákat nem rendezik ezen határidőn belül, a vevő jogosult a hibás árut hasonló minőségű új árura cserélni.

 


Kizárások a kiterjesztett garancia alól  

A Kalapácsdoktor Garancia keretében nyújtott kiterjesztett jótállási szolgáltatás nem terjed ki az áru hibáira:

1. amelyekről a vevő tudomására hozták, valamint egyéb olyan hibák, amelyeket a gyártó már az áru eladásakor a minőségi garanciában kizárt,

2. ha a vevő az áru átvétele előtt tudta, hogy a termék hibás,

3. amelyeket az áru nem megfelelő vagy nem megfelelő karbantartása, az áru túlterhelése, a gyártó utasításaitól eltérő vagy szokatlan körülmények közötti használata, vagy a vevő által egyébként okozott hiba okozott,

4. normál elhasználódás okozta,
 
5. a vevő szándékossága vagy súlyos gondatlansága okozta,
 
6. az időjárás és egyéb külső hatások, valamint természeti események, balesetek, vandalizmus, lopás vagy szállítás okozta hibák miatt,
 
7. az Eladó szerződéses szervizétől eltérő szervezet által végzett javítás,
 
8. a termék nem megfelelő javítása vagy a terméknek a korábban felmerült hiba kijavítása nélkül történő további használata által okozott hibák,
 
9. amelyet az áru mechanikai sérülése okozott,
 
10. amelyek gyors elhasználódásnak kitett fogyóeszköz jellegűek,
 
11. amelyet az áru időszakos szervizelése során megelőzően orvosoltak,
 
12. javíthatatlan hibák, amelyek nem akadályozzák az áru rendeltetésszerű használatát,
 
13. az áru gyártási jellegű hibái, amelyeket mint ilyeneket a gyártó tömeges akciói keretében szüntetnek meg,
 
14. az árun végzett nem szabványos beavatkozás által okozott hibák,
 
15. amelyeket a terméknek az előírttól eltérő tápfeszültséghez való csatlakoztatása okozott,
 
16. szakszerűtlen üzembe helyezés okozta,
 
17. amelyet az áru nem szabványos tartozékokkal való csatlakoztatása vagy használata okozott,
 
18. amelyeknek nincs kimutatható hatása a funkcionalitásra, azaz különösen kozmetikai hibák.
 
Ha a fenti kizárások bármelyike vonatkozik a Doktor kalapács garancia keretében bejelentett hibákra, az Eladó elutasítja a hibára vonatkozó igényt. Az állított hibák elutasítása esetén a Vevő viseli az áru Eladóhoz történő elküldésének költségeit.

 

A Kalapács Doktor Garancia megszűnése a Kalapács Doktor Garanciától való elállással

Abban az esetben, ha a Doktor Kalapács Garanciáról elektronikus úton állapodtak meg, a Vevő a Doktor Kalapács Garancia tárgyát képező áru átvételétől számított tizennégy (14) napon belül elállhat a megállapodás szerinti Doktor Kalapács Garanciától.

A Vevő ismételt, indokolatlan hibaigénye esetén az Eladó elállhat a vállalt Doktor Kalapács Garanciától.

Visszalépés esetén a megállapodás szerinti Doktor Kalapács Garancia kezdettől fogva megszűnik.

 


A feltételek érvényessége

A jelen Doktor kalapács garancia feltételei 2021. március 1-jén lépnek hatályba.

A Kalapács Doctor Garancia Általános Szerződési Feltételek mindenkor hatályos változata az Eladó székhelyén és a www.doktorkalapacs.hu weboldalon megtekinthető.

Törődünk az Ön magánéletével

Pour vous aider à trouver rapidement le contenu que vous recherchez sur notre site web, vous épargner de nombreux clics et éviter de vous montrer des publicités qui ne vous intéressent pas, nous avons besoin de votre consentement pour traiter les cookies.

Összes engedélyezéseNem engedélyezem a sütiket